8 MARTIE

Mama e numai una

Cand au ascultat versurile acestui cantecel inchinat fiintei atat de draga noua tuturor, copiii au fost atat de emotionati incat Luci a zis sincer ca lui ii vine sa planga, iar ochisorii Anei se scaldau deja in lacrimi.Sigur ca e un lucru firesc si chiar emotionant pentru inseamna ca suntem sensibili si avem sentimente. Apoi, pe rand, fiecare a spus ce reprezinta MAMA pentru el:

Mama e inima mea…(Maria)

Mama e comoara mea valoroasa…(Adita)

Mama e trandafirul meu…(Petre)

Mama e viata mea..(Alex B.)

Mama e Dumnezeul meu…(Andrei P.)

Mama e sufletul meu…(Alin)

Mama e lumea mea…(Andreea N.)

Mama e cristalul meu valoros…(Ionut)

Mama e steaua ce ma vegheaza…(Delia)

Mama e dragostea mea…(Lucian)

Mama e cosarul meu…(Mina)

Mama e inima mea…(Mara)

Mama e ingerul meu pazitor…(Alex Brunchi)

Mama e iubirea mea..(Ana)

Mama e cel mai pretios lucru…(Cosmin)

Mama e lumea mea…(Andrei T.)

Mama e steaua mea…(Iulian)

Mama e steaua mea…(Geanina)

Mama e ingerul meu…(Andreea R.)

Mama este visul frumos, este dor nestins,este simbolul iubirii pe pamant….(doamna)

Cei mai romantici dintre noi spun ca  :

„Mamele sunt locul unde dragostea
Rasare din pamant,
Si fericirea canta asemenea clopotelor
In onoarea nasterii noastre.

Mamele sunt soarele care straluceste
Pentru viata cerului nostru interior,
Ca sa putem sti ca suntem iubiti
Si sa nu avem nevoie sa ne punem intrebari despre asta.

Mamele sunt luna care lumineaza pamantul
Deasupra disperarii noastre negre,
Ca atunci cand suntem indurerati, sa stim
Ca cineva ne vegheaza tot timpul.

Oricare ar fi teama, durerea sau deznadejdea
Care ne-ar umple viata,
Stim ca deasupra acestei furtuni
Avem, mereu, dragostea lor.”

LA MULTI ANI TUTUROR MAMELOR!

1 comentariu (+add yours?)

  1. Petre
    Mar 08, 2012 @ 18:24:19

    Emotionant, intr-adevar. Multumim! Cred ca avem copii buni si sensibili si mai ales norocosi sa aiba o asa invatatoare. La multi ani si dumneavoastra, toate cele bune,

    Adina Namoianu

    Răspunde

Lasă un răspuns

